‪Google+‬‏ עולם של משחקים 250 משחקים פריב FRIV: גומילום | Rainbow Loom | צמידים מגומיות

עולם של משחקים שכולם אוהבים

ברוכים הבאים לעולם קסום של משחקים! מה יש כאן? את כל המשחקים שאתם אוהבים משחקים מבוקשים מכל הזמנים. משחקים כאלה שאי אפשר להעביר יום מבלי לשחק (לפחות) באחד מהם. צוות הבלוג דואג שלא יהיה לכם רגע אחד של שעמום, כל דקת פנאי תכלו להעביר בכיף עם שפע עצום של משחקים שכל החברים רק עליהם מדברים! מעת לעת נוסיף משחקים, אז תהיו כל הזמן מעודכנים, כי כאן בעולם של משחקים תמצאו את כל משחקי הרשת החמים! תהנו.

גומילום | Rainbow Loom | צמידים מגומיות

צמידים מגומיות - ריינבו לום או גומילום

גומילום
בשנה שחלפה הפכו מותגי צמידים מגומיות כמו Rainbow Loom ריינבו לום לצד גומילום Gumiloom למוצרים מבוקשים ממש ולא רק בישראל, אלא בעולם כולו. גומילום צמידים Loom Bands הפכו לתחביב כמעט בכל בית עם ילדים ונוער. הכנת צמידים מגומיות שובר סטיגמות של בנים \ בנות, וכולם יוצרים ומתרגשים עם יצירת צמידים מגומיות בכל צבעי הקשת, על כל גווניה. שיגעון הכנת הצמידים תפס תאוצה לא נורמלית, ואיתו הביא גל הביקוש לתחרות מתבקשת בשוק הגומיות הצבעוניות.




צמידים מגומיות גומילום או ריינבו לום - איפה קונים את הערכות הכי בזול?

למותגים Rainbow Loom ריינבו לום ואיתו ברמת הביקוש גומילום כיום יש שפע של מקורות לרכישה. בארץ בחנויות שונות, בחו"ל וכמובן ברשת הוירטואלית, ברחבי האינטרנט. אז איפה קונים ריינבו לום או גומילום בזול? התשובה בסרטון \ מדריך שלפניכם!

חשוב לדעת איפה והיכן לרכוש את ערכות הגומיות בכדי שיהיה אפשר ליהנות מהיצירה לצד איכות גומיות טובה, וגם במחיר שווה לכל משפחה.בדיוק מסיבה זו הכנו עבורכם גולשי האתר, מדריך שלם הכולל כל שעליכם לדעת על מותגי הצמידים המובילים, לצד הערכות של השמות הפחות מוכרים (החיקויים שלא פחות טובים, חלקם.)